Bravery to be Ukraine, яку за кордоном реалізувала група dentsu Ukraine, стала найдорожчою кампанією України

Новини

Bravery to be Ukraine, яку за кордоном реалізувала група dentsu Ukraine, стала найдорожчою кампанією України

Яскраві синьо-жовті рекламні щити з всесвітньо відомим посланням Be Brave Like Ukraine облетіли земну кулю, презентуючи імідж української нації.

Масштабна кампанія Bravery to be Ukraine про стійку силу духу українців, розроблена креативною агенцією Banda разом з Міністерством цифрової трансформації України, була втілена у 20 країнах світу завдяки медійним агенціям Carat Ukraine та Posterscope Ukraine, які входять до групи dentsu Ukraine.

Кампанія охопила понад 50 мільйонів контактів, була розміщена на 11000+ цифрових екранах, мала близько 100+ адаптацій одного креативного макету та була представлена у понад 150 містах (у США, Канаді, Великобританії, Польщі, Литві, Латвії, Естонії, Швеції, Швейцарії, Румунії, Данії, Німеччині, Нідерландах, Іспанії, Італії, Болгарії, Індії, Бельгії, Ірландії та Тайвані).

На даний момент комерційна вартість проекту становить приблизно $3,2 млн. Усі розміщення кампанії були надані dentsu International та її партнерами на безоплатній основі. За даними Dentsu International, Bravery to be Ukraine – це наймасштабніша зовнішня рекламна кампанія у світі за всю історію групи.

Bravery to be Ukraine виявилася безпрецедентною не лише за масштабом, а й за охопленням найбільш популярних та інноваційних Out-of-Home локацій світу – наприклад, Floating Out-of-Home, цифровий екран на Billboat, що курсує річкою в Стокгольмі, або культове місце на Таймс-сквер у Нью-Йорку.

«Співпраця агенцій Carat Ukraine та Posterscope Ukraine з міжнародними колегами по всьому світу зробила реалізацію найскладнішої та наймасштабнішої outdoor кампанії на підтримку України. Be Brave like Ukraine — це безцінний мікс крутого креативу та високоякісного outdoor-інвентарю, а також активної участі багатьох небайдужих людей у всьому світі, їхнього бажання та сили допомогти нашій країні перемогти, — коментує Олексій Доценко, Strategic Director, Posterscope Ukraine.

Цей приголомшливий приклад співпраці між рекламними компаніями в усьому світі підкреслює вирішальну роль медіасектору в трансформаційних глобальних змінах. Медіакомпанії не є глядачами, а лідерами, які працюють на соціальний вплив.