Рекламний ринок України росте навіть під час кризи. У чому його потенціал

Новини

Рекламний ринок України росте навіть під час кризи. У чому його потенціал

За обсягом рекламного ринку Україна все ще значно відстає від Росії та Польщі. Але останні 10 років вона стабільно покращує свої позиції.

Після COVID-кризи все складніше передбачити, які регіони чи країни потраплять під роздачу чорних лебедів. І все більше інвестори звертають увагу не стільки на всілякі кризи, скільки на здатність країни чи конкретної індустрії швидко оговтатися, наздогнати й перегнати докризові показники.

У рекламного ринку України є кілька причин претендувати на звання стійкого й адаптивного. Він проскочив непростий карантинний 2020 рік із невеликим зростанням у 9,5% (з урахуванням пошукової реклами в інтернеті). Завдяки такому результату вага й частка України в світовому та регіональному рекламних пирогах значно збільшилися. Цей процес почався не вчора, а спостерігається вже останні кілька років.

Умовно всіх рекламодавців можна розділити на дві основні категорії: міжнародні та локальні. Однак не завжди у глобальних компаній розмір інвестицій у маркетинг визначається виключно на підставі глобального підходу.

У деяких гігантів досить автономна позиція українського представництва. Наприклад, у компанії «Данон Україна» бюджети не розподіляються між країнами й регіонами, окремий ринок – це бізнес юніт зі своїми показниками. «Ми визначаємо рівень інвестицій у маркетинг із врахуванням нашої локальної стратегії. Узгоджуємо бюджет із регіональною штаб-квартирою, але питання про його розподіл між країнами не стоїть», – коментує Андрій Полуектов, маркетинг-директор «Данон».

Детальніше про український рекламний ринок читайте на forbes.ua.